Cumartesi, Ocak 10, 2009

SAVAŞ ŞENEL’İN VERMİŞ OLDUĞU SEMİNERLER, EĞİTİMLER VE AKTİF OLARAK KATILDIĞI ETKİNLİKLER



1. Aday Dergisi Dersanesi: (Öğrenciler)

"Hayattan neler bekliyoruz?"


2. Fatih Üniversitesi : (Öğrenciler)

"İnsan Kendisini Nasıl Motive Edebilir?"


3. Fatih Üniversitesi : (Öğrenciler)

"Az Acılı Hazırlık"


4. Fatih Üniversitesi: (Hazırlık Öğretmenlerine)

"Öğrenci Merkezli Eğitim"


5. Fatih Üniversitesi: (Personel)

"Öğrenci Merkezli Eğitim"


6. Samanyolu Televizyonu:

"Yabancı Dil Öğreniminin Doğası"


7. Dilfem: (Öğrenciler)

"Hayata Karşı Farkındalık"



8. Başkent Patent:

"İletişimde Ustalık"



9. Renk Center Danışmanlık Merkezi:

"İletişimde Ustalık"



10. Genç Girişimciler Kulübü:

"İletişimde Ustalık"


11. Genç Girişimciler Kulübü:

"Yabancı Dil Öğrenim yöntemleri"


12. Süleyman Nazif Lisesi:

"Yabancı Dille Üniversiteye Hazırlık-Motivasyon"


13. Afyon Kocatepe Üniversitesi: İşletme ve Ekonomi Kulübü

İncelikli İletişim Teknikleri &
Yabancı Dil Öğreniminde İncelikler

14. Afyon Kocatepe Üniversitesi: Bayat Meslek Yüksek Okulu


                         İncelikli İletişim Teknikleri &
Yabancı Dil Öğreniminde İncelikler


15. Genç Kız Sığınma Derneği

"Yeniden Genç Olsaydım, Neleri Farklı Yapardım?"

16. Genç Kız Sığınma Derneği

"Hayata ve Geleceğimize Yaklaşımda Temel İlkeler"


17. Genç RİDEF Sabah kahvaltısı
"Fırsat Maliyeti Teorisi ve Yaşamsal Öneme Sahip Diğer İlkeler"

18. 2007 yılında 2 Amerikalı akademisyene 8 günlük Türkiye tanıtım gezisi sırasında eşlik etme.

19. 2009 yılında 11 Amerikalı akademisyen, yayıncı ve din adamına 8 günlük bir Türkiye tanıtım gezisinde grup lideri olarak eşlik etme.




20. Üsküdar Rizeliler Derneği Gençlik Kolları'nda Söyleşi: "Yeniden Genç Olabilseydim, Nelere Daha Çok Dikkat Ederdim?"


21. 2011 yılında 15 Amerikalı akademisyen, sanatçı ve yazara 20 günlük bir Türkiye gezisi ve belgesel çekimi sırasında grup lideri olarak eşlik etme.

21. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi 

"Yabancı dil öğrenmede verimli yaklaşım ve teknikler


-----------------------------------------------------------------------
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok: